შეფასების სქემა პრეზენტაციისათვის
შედეგები
|
1-3 ქულა
|
4/5 ქულა
|
6-7 ქულა
|
8-10 ქულა
|
შესავლის გგაკეთება
|
ტრაფარეტული და უინტერესოა
|
არარის მცდელობა აუდიტორიის დაინტერესების
|
საინტერესოდ არის მიწოდებული
|
მოძიებული აქვს ისეთი დამატებითი მასალა, რომელიც მსმენელების ინერესს იწვევსს
|
თემის წარმოდგენა
|
დარღვეულია ლოგიკა დაბუნდოვანია
|
ნაწილობრივ გასაგებია დაგანმარტებას მოითხო
|
ლოგიკურად არის აგებული შეინიშნება მცირე ხარვეზები
|
თემა ლოგიკურადაა აგებული, წარმოდგენილი საკითხები ნათელი და გასაგებია
|
საუბარი
|
დაბნეულია და გაუგებრად საუბრობს
|
ხშირად ჩერდება, იმეორებს ერთსა და იმავეს
|
გამართული და გასაგებია
|
გამართული და გასაგებია, არ ორჭოფობს, საუბრობს დარწმუნებით
|
დასკვნების გაკეთება
|
არის მცდელობა
|
გაუმარტავი და ულოგიკოა
|
ლოგიკურიადა კარგად არის ჩამოყალიბებული
|
ლოგიკური, კარგად ჩამოყალიბებული დაორიგინალურია
|
აუდიტორიასთან კონტაქტი
|
უჭირს აუდიტორიას^თან კონტაიი
|
პერიოდულად ცდილობს კონტაქტს
|
გრძნობს აუდიტორიის განწყობას დაამყარებს კონტაქტს
|
კარგად ფლობს კომუნიკაციის უნარს
|
თვალსაჩინოების გამოყენება
|
იყენებს მწირად დაშეუსაბამოდ
|
იყენებს მწირად და შეუსაბამოდ
|
იყენებს დიაგრამებსა ცხრილებს შესაბამისად
|
იყენებს ახალ ტექნოლოგიებს ცხრილებისა
და დიაგრამების წარმოსადგენად
|
აუდიტორიის შეკითხვებზე პასუხები
|
უჭირს პასუხების გაცემა
|
პასუხი არ არის გამართული
|
თითქმის ყველა კითხვას პასუხობს
|
ყველა კითხვას პასუხობს
|
No comments:
Post a Comment